نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام در جهت بهبود طراحی و توسعه برنامه های تحت وب پا به عرصه رقابت گذاشته است.

  • ۰
  • ۰





اگر مسیر نامناسب است و یا وسیله سفر پاسخگو نیست، سالم و به موقع رسیدن به مقصد بیش از اندازه خوشبینانه است. هر سفری وسیله مناسب خود را می طلبد. پیاده‌روی گرچه مفرح و نشاط بخش است ولی راه چند صد کلیومتری را نمی‌توان پیاده پیمود آن هم در دنیایی که تکنولوژی در آن حرف اول را می‌زند.


وردپرس، جوملا، دروپال و امثال این‌ها، همگی نام‌های شناخته شده‌ای هستند. ولی این نرم‌افزارها برای توسعه هر نوع اپلیکیشن تحت وبی مناسب نیستند. کاربرد اصلی این نرم‌افزارها، توسعه وبلاگ و یا سامانه‌هایی است که محور آن را محتوا تشکیل می‌دهد. یک آیتم محتوایی که می‌تواند در دسته‌بندی‌های خاص قرار گیرد، نسخه‌های مختلف آن مدیریت شود، ویژگی‌هایی نظیر نویسنده، تاریخ ارسال، برچسب‌های مرتبط و تصویر شاخص بر آن قرار گیرد، نظر کاربران مختلف در مورد آن نوشته یا محتوا نگهداری و دسته‌بندی شود و امثال آن. گرچه توسعه‌دهندگان این نرم‌افزارها برای افزایش رضایتمندی کاربران خود قابلیت‌های چشمگیری به آن افزوده‌اند، ولی کاربرد اصلی آن‌ها هویت آن‌ها را فاش می‌کند. آنچه مسلم است، نرم‌افزارهای مدیریت محتوا پاسخگوی نیازهای خاص هر استارت‌آپ یا شرکت و یا سازمان نیستند و استفاده از آن‌ها در پیاده‌سازی منطق‌های نسبتاً پیچیده موجود در یک سازمان، شرکت یا کسب و کار، وابستگی خطرناکی ایجاد خواهد کرد. از دست دادن پول و زمان برای برنامه‌ای که آینده روشنی ندارد کم‌ترین هزینه‌ای است که ممکن است بر شما تحمیل شود.

نیازهای کسب و کار یا سازمان شما از روز اول به روشنی و وضوح امروز نبوده‌اند. مشتریان و کاربران شما با استفاده مداوم و به مرور، خواسته‌های خود را از کسب و کار شما و برنامه تحت وب یا وبسایت تان بیان کرده‌اند. خود شما و مجموعه مدیریت نیز نیازهایی به مرور احساس کرده‌اید. استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا یک وسیله مناسب و مقرون به صرفه برای آغاز راه بوده ولی لحظه تغییر فرا رسیده است.

گسترش روز افزون برنامه تحت وب یا وبسایت اینترنتی و نیاز به توسعه مدیریت شده کد منبع، نیاز به اعمال سریع تغییرات حیاتی نظیر اعمال کنترل بر روی خدمات و بخش‌های مختلف نرم‌افزار، نیازها و ویژگی‌های خاص هر کسب و کار که به تعداد کسب و کارها می‌تواند متفاوت و متنوع باشد، نیازهای امنیتی برنامه تحت وب در دنیای ناامن اینترنت، لزوم قرارگیری در لیست نتایج موتورهای جستجوگر اینترنتی، نیاز مداوم و پیوسته به اعمال تغییرات، ویژگی‌های زبانی، بومی، منطقه‌ای در راستای بومی‌سازی نرم‌افزار برای مشتریان و کاربران، نیاز به وجود همخوانی و پیوستگی بین نرم‌افزار تحت وب یا وبسایت اینترنتی شما با اپلیکیشن موبایل که تحت سیستم‌عامل‌های اندروید Android یا آی او اس iOS پیاده‌سازی شده است و ده‌ها مورد دیگر، همگی مثال‌هایی هستند که استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا می‌تواند آن‌ها را به چالش بکشد.

نگرانی شما بی مورد نیست ولی راه‌حل نرم‌افزار نگرانی‌های شما را کمرنگ خواهد کرد. پیشنهاد نرم‌افزام طراحی و توسعه برنامه تحت وب اختصاصی و سفارشی است. برنامه‌ای که با استفاده از آن بتوانید تمام منطق موجود در کسب و کار خود را در نرم‌افزارتان پیاده کنید. کنترل کامل روی اجزای منطقی و رابط کاربری کمترین بهبودی است که در رویه‌ها اتفاق می‌افتد.


  • ۹۶/۰۵/۱۰
  • نرم افزام طراح و توسعه دهنده برنامه‌های تحت وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی