نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام در جهت بهبود طراحی و توسعه برنامه های تحت وب پا به عرصه رقابت گذاشته است.

  • ۰
  • ۰

Safari

سِفاری یا سافاری Safari مرورگری از شرکت اپل بر پایه WebKit است که با ظاهری ساده و آسان دارای امکاناتی پیشرفته و امنیتی قابل قبول است.

از این مرورگر در سیستم‌عامل‌های مک اواس MacOS و ویندوز Microsoft Windows می‌توان استفاده کرد، گرچه ادامه توسعه نسخه ویندوز آن متوقف شده است. استیو جابز، مدیر عامل شرکت رایانه‌ای اپل در سال ۱۳۸۶ اعلام کرد که این شرکت نسخه‌ای از مرورگر وب سِفاری سافاری را برای سیستم‌عامل ویندوز تهیه کرده است.

شاید برایتان سخت باشد از میان مرورگرهای Opera و Chrome و Firefox مرورگری را انتخاب کنید ولی باید بدانید انتخاب شما سخت تر هم شده است! شرکت Apple نسخه ۱۰ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۱۰ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست.
سافاری شاهکار شرکت اپل Apple است. این نرم‌افزار مرورگر Browser قدرتمندی است که برای سیستم عامل Mac ارائه می‌شود. مرور سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی‌نظیر در میان مرورگرها کاربران را هنگام مرور صفحات به وجد می‌آورد. از نظر سرعت شرکت اپل ادعای بی نظیر بودن را دارد. این نرم افزار در اجرای جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می‌شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود.
قابلیت‌های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد .همچنین نمایش سایت‌هایی که شما بیشتر از بقیه سایت‌ها به آنها مراجعه می‌کنید، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است.



اطلاعات بیشتر:

goo.gl/nErmHw/

https://www.narmafzam.com/technology/apple-safari/

www.narmafzam.com/

@narmafzam


  • ۹۶/۰۵/۱۹
  • نرم افزام طراح و توسعه دهنده برنامه‌های تحت وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی