نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام در جهت بهبود طراحی و توسعه برنامه های تحت وب پا به عرصه رقابت گذاشته است.

  • ۰
  • ۰



پروژه Doctrine مجموعه‌ای از کتابخانه‌های PHP است که برای ذخیره‌سازی پایگاه داده و ایجاد ارتباط بین اشیاء و کلاس‌ها با جداول پایگاه داده رابطه‌ای کاربرد دارد. Doctrine با مفاهیم Hibernate در ORM که سازگار با زبان PHP است کار می‌کند.

موجودیت‌ها در دکترین اشیا سبک و کوچک پی اچ پی PHP هستند که از خصیصه‌های قابل ذخیره‌سازی برخوردارند. یک خصیصه قابل ذخیره‌سازی یک متغیر از کلاس مبدأ است که در پایگاه داده ذخیره شده و از آن بازیابی می‌شود.

دکترین از سطح پایینی از تنظیمات برخوردار است. این به این معنی است که به راحتی و به سرعت می‌توان از آن در پروژه‌های کوچک یا بزرگ به زبان پی اچ پی PHP استفاده کرد. دکترین قادر است تا اشیاء را از جداول پایگاه داده یا جداول را از اشیاء استخراج کرده و ایجاد کند. هیچ نیازی به ایجاد و ذخیره‌سازی اسکیم‌های پیچیده پایگاه داده به شکل ایکس‌ام‌ال XML یا دیگر فرمت‌ها نیست.

یک خاصیت مهم و کلیدی دیگر در دکترین قابلیت ایجاد جست و جوهای پایگاه داده به زبان PHP در ساختار شی‌گراست. با استفاده از آن می‌توانید جست و جوهای به زبان SQL را به طور کامل فراموش کنید و صرفا از زبان PHP در محیط شی گرا برای کوئری دیتابیس استفاده کنید.


  • ۹۶/۰۵/۲۹
  • نرم افزام طراح و توسعه دهنده برنامه‌های تحت وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی