نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام در جهت بهبود طراحی و توسعه برنامه های تحت وب پا به عرصه رقابت گذاشته است.

  • ۰
  • ۰
Solution
به این نتیجه رسیده‌اید که توسعه نرم‌افزار تحت وب را شخصا انجام دهید و با نصب یک سیستم مدیریت محتوا شروع کرده‌اید ولی کارها مطابق با انتظار پیش نمی‌روند.
پس از بررسی راه‌کارهای موجود به این نتیجه رسیده‌اید که کار، کار خودتان است. آستین‌ها را بالا زده‌اید و سعی در طراحی و توسعه نرم‌افزار تحت وب در سازمان یا شرکت خود دارید. نباید آنقدرها هم سخت باشد مخصوصاً اگر دانش و تجربه‌ای هم در این زمینه داشته باشید. نصب آخرین نسخه از یک سیستم مدیریت محتوای متن باز به همراه یک پوسته رایگان زیبا و جذاب حداقل‌ها را برای شما فراهم خواهد کرد. نصب چند افزونه و پلاگین شناخته شده نیز، برنامه بعدی شما برای افزودن قابلیت‌های رایج است. خیلی زود نرم‌افزار تحت وبی خواهید داشت که کارتان را راه می‌اندازد. ولی آن شاهنامه است که آخرش خوش است و این، تازه شروع ماجرا است.
پس از مدتی نیاز به قابلیت‌هایی دارید که افزونه نصب شده از تامین آن ناتوان است. سعی در تغییر افزونه دارید ولی این مشکلی را حل نخواهد کرد. دست بردن در کد افزونه نیز مشکلات خاص خود را دارد. مهم تر از همه اینکه به روز رسانی های آتی آن را از دست خواهید داد. با چند نفر مشورت می‌کنید و کم کم به این نتیجه می‌رسید که راه را اشتباه آمده‌اید.



اطلاعات بیشتر:
goo.gl/FjF359

https://www.narmafzam.com/problem/you-are-developing-by-yourself-but-things-do-not-go-as-expected
وب سایت اینترنتی:
www.narmafzam.com
#مشکل #narmafzam


  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • نرم افزام طراح و توسعه دهنده برنامه‌های تحت وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی