نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام در جهت بهبود طراحی و توسعه برنامه های تحت وب پا به عرصه رقابت گذاشته است.

  • ۰
  • ۰

وب از فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌های متعددی تشکیل شده است. وظیفه بوور آسان سازی مدیریت بسته‌های نرم‌افزاری است.

مدیریت بسته‌های نرم‌افزاری مشابه آنچه در کامپوزر برای پی‌اچ‌پی و ان‌پی‌ام برای نود‌جی‌اس می‌بینیم، تبدیل به ابزارهای ضروری برای هر چه ساده‌تر کردن زندگی یک توسعه‌دهنده شده‌اند. یک مدیر بسته‌های نرم‌افزاری وسیله‌ای است برای پیگیری آنچه شما نصب کرده‌اید و همچنین برای نصب به روزرسانی‌ها و بسته‌های جدید.
این ابزارها همچنین وابستگی‌های بین بسته‌های نرم‌افزاری را بررسی و در صورت لزوم اقدام به نصب آن وابستگی‌ها پیش از نصب بسته نرم‌افزاری منتخب می‌کنند تا شرایط استفاده از بسته نرم‌افزار به طور کامل فراهم باشد.
بوور یک مدیر بسته‌های نرم‌افزاری برای توسعه تحت وب است. Bower یک راه‌حل فراگیر و عمومی برای مشکل مدیریت بسته‌های نرم‌افزاری فرانت اند Frontend است. بوور Bower مدل وابستگی بسته‌های نرم‌افزاری را از طریق یک واسط برنامه نویسی API ارائه می‌کند که می‌تواند به وسیله مجموعه وابستگی‌های نرم‌افزاری مورد استفاده قرار گیرد.
بوور Bower بر بستر گیت Git اجرا می‌شود و مستقل از بسته است. یک کامپوننت نرم‌افزاری بسته‌بندی شده، ممکن است از انواع مختلفی از ‌Asset ها تشکیل شده باشد و از انواع مختلفی از ترانسپورت‌ها Transport استفاده کند. ‌


منبغ: نرم افزام

  • ۹۶/۰۵/۰۷
  • نرم افزام طراح و توسعه دهنده برنامه‌های تحت وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی