نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام

طراحی و توسعه برنامه های تحت وب با کیفیت

نرم افزام در جهت بهبود طراحی و توسعه برنامه های تحت وب پا به عرصه رقابت گذاشته است.

  • ۰
  • ۰

از بسته‌های تخفیف دار در نرم‌افزام استفاده کنید

نرم افزام



بسته‌ها در نرم‌افزام انتخاب‌های از پیش تنظیم شده‌ای هستند که برای اغلب کاربردهای رایج طراحی شده‌اند. با انتخاب یک بسته از تخفیف قابل توجه آن بهره‌مند خواهید شد. با هر درخواست بسته، یک درخواست قیمت به صورت خودکار برای شما ایجاد خواهد شد که از منوی «درخواست قیمت» قابل مشاهده است. همچنین برای درخواست قیمت ثبت شده، یک پیشنهاد قیمت به صورت خودکار تولید می‌شود که از منوی «پیشنهاد قیمت» قابل مشاهده است. شما می‌توانید سفارش بسته مورد نظر را بر روی پیشنهاد قیمت آن از منوی «سفارش» ایجاد و ثبت کنید.
نرم‌افزام در مقاطع مختلف زمانی اقدام به ارائه مجموعه انتخاب شده‌ای از خدمات خود تحت عنوان بسته می‌کند. این بسته‌ها به دلایل ذاتی از جمله برخورداری از بازار هدف گسترده و مصرف منابع محدودتر در مقاطع زمانی خاص، از تخفیف‌های قابل توجه برخوردارند و تخفیف‌های بعضاً چشمگیر آن‌ها نمادی از کیفیت پایین نیست. در صورتی که به دنبال نرم‌افزارها یا خدمات با کاربردهای عمومی و رایج هستید، به طور مرتب به صفحه بسته‌های نرم‌افزام سر بزنید.
نرم‌افزام در هر مقطعی از زمان بنا به صلاحدید خود مختار است محتوای بسته‌های قابل سفارش را تغییر داده یا بسته‌ها را فعال یا غیر فعال کند. همچنین حق افزودن بسته‌های جدید در آینده یا حذف کامل بسته‌های موجود و قابل سفارش را در هر مقطعی از زمان و بدون اطلاع قبلی برای نرم‌افزام محفوظ است.
سفارش‌های ثبت شده بر روی بسته‌ها، متأثر از این حذف و اضافات نبوده و روند منطقی و طبیعی خود را بی توجه به فعال یا غیرفعال بودن بسته مرتبط طی خواهند کرد.
در نرم‌افزام هر بسته و هر درخواست بسته از طریق شماره ارجاع منحصر به فرد قابل پیگیری و ردیابی است.

مشکلاتی که حل می‌کند:

بودجه شما محدود است ولی نیاز به نرم‌افزارهای با کیفیت و حرفه‌ای دارید

منبع : نرم افزام

  • ۹۶/۰۴/۱۶
  • نرم افزام طراح و توسعه دهنده برنامه‌های تحت وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی